۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

حجت الاسلام حسینی:

دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی ورق زد

دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی ورق زد

ورامین - خبرگزاری مهر: امام جمعه جوادآباد گفت: مردم شجاع و بصیر ایران توانستند با تکیه بر ایمان و پیروی از رهبری آگاه بر تمام ابرقدرتهای آنروز دنیا پیروز شوند و برگ زرینی را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه شب در اولین مجمع پیشکسوتان انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه جوادآباد، سرهنگ مرتضی مومنی فر فرمانده سپاه ناحیه ورامین، ائمه جماعات، بخشدار، سرپرست شهرداری جوادآباد و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران در مصلی نماز جمعه جوادآباد برگزار شد.

در این مراسم محمد رضا سلیم خانیان از جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بیان داشت و حاج محسن طبرزدی نیز به یاد شهدای جنگ تحمیلی به مداحی پرداخت.

امام جمعه جوادآباد نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس آزمون بزرگی  برای ملت ایران بود و مردم شجاع و بصیر ایران توانستند با تکیه بر ایمان و پیروی از رهبری آگاه بر تمام ابرقدرتهای آنروز دنیا پیروز شوند و برگ زرینی را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: اگر جانفشانی و رشادت شهدای دفاع مقدس و ایثارگری ملت ایران نبود هیچگاه عزت و اقتدار امروزی پدیدار نمی شد.

وی اعلام کرد: دفاع مقدس و گنجینه خاطراتش نباید دچار تحریف شود و باید کسانی که در هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع مقدس نقش ایفا کردند به تببین زوایای مختلف این حادثه عظیم بپردازند.

خطیب جمعه جوادآباد ادامه داد: تشکیل اولین مجمع پیشکسوتان انقلاب اسلامی که ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس را گرد هم جمع می کند، کاری بس ارزشمند و ماندگار است که امید است این جلسات به صورت مداوم استمرار یابد.

این مسئول اضافه کرد: بی تردید فضای امن و آرامی که امروز در کشور فراهم شده به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و باید یاد و خاطر شهدا به جوانان، دانش آموزان و دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور انتقال یابد که این امر وظیفه یادگاران دفاع مقدس را سنگین و دشوار می سازد.

حسینی تأکید کرد: دفاع مقدس نتیجه رشادت‌های جوانان و دلاوران نسل گذشته است که اکنون وظیفه پاسداری از دستاوردهای آن برعهده ماست و ما برای حفظ این میراث بزرگ و ارزشمند باید برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشیم.

کد خبر 2156293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha